2015 წლის ივლისი
მეშვდე დღე
შევისწავლეთ მოსწავლეთა პროექტების შეფასება. შეფასების სტრატეგიებს დავამზადე ჩემი პროექტისთვის შეფასების რუბრიკები.
მეოთხე დღე
გავეცანი ფორმარულ და არაფორმალურ შეფასებას, ასევე შეფასების ხუთ მიზანს და შესაბამის სტრატეგიებს, შევიმუშავე შეფასების ფორმები, დავიწყე ჩემი პროექტის პრეზენტაციის შექმნა
მესამე დღე
განვსაზღვრეთ მიმართულების მიმცემი კითხვები, იდეების შერჩევა,მიმართულების საკვანძო კითხვები. შევიმუშავე მოსწავლის მისაღწევი მიზნები და შედეგები, შევიმუშავე ჩემი პროექტის სტანდარტები. კმაყოფილი დავრჩი დგევანდელი დღით.
მეორე დღე
ვისწავლე ბუკლეტებისა და გაზეთის შაბლონის შექმნა. გაფერადება და ბლოკზე ატვირთვა.ძალიან საინტერესო იყო.ეს მნიშვნელოვანია სასკოლო ცხოვრებაში.
პირველი დღე
გავეცანი პროექტებით სწავლებას, პროგრამა ვიუერს, პროექტის ნიმუშებს, გავაანალიზე მოსწავლისა და მასწავლებლის როლი პროექტებით სწავლებაში.
კმაყოფილი ვარ დღევანდელი დღით
მეშვდე დღე
შევისწავლეთ მოსწავლეთა პროექტების შეფასება. შეფასების სტრატეგიებს დავამზადე ჩემი პროექტისთვის შეფასების რუბრიკები.
მეოთხე დღე
გავეცანი ფორმარულ და არაფორმალურ შეფასებას, ასევე შეფასების ხუთ მიზანს და შესაბამის სტრატეგიებს, შევიმუშავე შეფასების ფორმები, დავიწყე ჩემი პროექტის პრეზენტაციის შექმნა
მესამე დღე
განვსაზღვრეთ მიმართულების მიმცემი კითხვები, იდეების შერჩევა,მიმართულების საკვანძო კითხვები. შევიმუშავე მოსწავლის მისაღწევი მიზნები და შედეგები, შევიმუშავე ჩემი პროექტის სტანდარტები. კმაყოფილი დავრჩი დგევანდელი დღით.
მეორე დღე
ვისწავლე ბუკლეტებისა და გაზეთის შაბლონის შექმნა. გაფერადება და ბლოკზე ატვირთვა.ძალიან საინტერესო იყო.ეს მნიშვნელოვანია სასკოლო ცხოვრებაში.
პირველი დღე
გავეცანი პროექტებით სწავლებას, პროგრამა ვიუერს, პროექტის ნიმუშებს, გავაანალიზე მოსწავლისა და მასწავლებლის როლი პროექტებით სწავლებაში.
კმაყოფილი ვარ დღევანდელი დღით
Комментариев нет:
Отправить комментарий